S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

JAK NAKUPOVAT

V nabídce hraček naleznete hračky pouze od renomovaných dodavatelů, které odpovídají nejpřísnějším bezpečnostním a hygienickým normám. Veškeré objednávky produktů, které nabízíme na e-shopu a jsou označeny „skladem“, začínáme vyřizovat okamžitě po přijetí – 7 dní v týdnu. Máte tak jistotu, že Vaší objednávku někdo vyřizuje. Pokud byste nebyli se svými výběrem spokojeni, můžete využít svého práva a zboží ve lhůtě 14 dnů vrátit. Více informací v obchodních podmínkách.

Jak nakoupit na e-shopu?

  • Nejprve si najděte výrobky, které chcete zakoupit. Můžete k tomu použít buď přímé vyhledávání, nebo vyhledávání přes vhodné kategorie.
  • Pokud jste si produkt našli a chcete si jej koupit, pak stačí kliknout v detailu produktu na tlačítko "košík".
  • Produkt který je označen zelenou fajfkou je skladem a možno ho zakoupit. Pokud je v detailu produktu uvedena dostupnost, znamená to, že zboží je na skladě u dodavatele a objednávka bude vyřízena s drobnou časovou prodlevou.
  • Batohy, osušky, povlečení atd, které mají kod produktu XX-YYYYYY (X - znak abecedy, Y-5-7 místné číslo) jsou na skladě u dodavatele a odtud jsou i zasílány. Pokud objednávka obsahuje kombinaci tohoto zboží a zboží z "našeho skladu", bude expedice probíhat cca s týdení prodlevou. V ostatních případech je odesílána nejdelé následující den od objednání.
  • V detailu zboží je funkce hlídacího psa který Vás po zadaní Vašeho emailu může informovat o změně ceny a dostupnosti zboží.Toto oznámení přijde na Váš email kde si tuto funkci můžete také deaktivovat.
  • Pokud si přejete přidat další produkty do košíku, můžete stejným způsobem vložit do košíku jako u prvního nebo pokračovat ve vyhledávání.
  • Poté již postupujte dle instrukcí v košíku. Budete si vybírat způsoby doručení a platby a zadávat potřebné údaje k vyřízení objednávky
  • Po odeslání objednávky vám přijde na email zpráva, že objednávku evidujeme. Bude tam uvedeno číslo objednávky a vše podrobně zrekapitulováno. Pokud byste našli jakoukoli nesrovnalost, neváhejte nás kontaktovat
  • Po odeslání objednávky se již můžete těšit na svou zásilku.
  • Pokud není nějaké zboží skladem a máte o něj zájem,neváhejte nás kontaktovat a my se v nejkratším termínu budeme snažit na Váš dotaz odpovědět.