Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


DOPRAVA A PLATBA
Doprava a platba

1)Balík Do ruky - Česká pošta - 149,-Kč

Velikost zásilky: až do délky 100cm
Avizo: Adresát obdrží SMS / e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání od České pošty
Informace o zásilce: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Dodání: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky (pokud neprovedete změnu doručení).
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení (změna doručení u České pošty)
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí.

2)Zásilkovna doručení na adresu - 129,- Kč

Váha/ velikost zásilky: do váhy 10kg,maximální rozměr jedné strany zásilky: 120 cm a do součtu všech stran: 150cm
Dodací doba: obvykle za 1-2 pracovní dny po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové/sms avízo o převzetí balíku v den jeho podání
Sledování zásilky: na stránkách Zásilkovna.cz sledování zásilky
Doplňkové služby: platba kartou

3)PPL doručení na adresu - 139,-Kč

Velikost zásilky: Maximální rozměr zásilek 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 360 cm
Avizo: Adresát obdrží SMS / e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání od PPL
informace o zásilce: na stránkách PPL (https://www.ppl.cz/)
Dodání: Doručení od pondělí do pátku, případně v sobotu. v době 8-18 hod. Před doručením Vás řidič kontaktuje (telefonicky nebo SMS) a upřesní čas doručení. Pokud máte balíček na dobírku, můžete zaplatit hotově nebo platební kartou přes terminál u řidiče.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení, možnost uložení na depu nebo PPL ParcelShopu
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci u společnosti PPL do tří pracovních dnů od převzetí zásilky vyplněním formuláře na internetu, telefonicky nebo emailem. Pro účely reklamačního řízení přepravce je nutné ponechat veškeré přepravní obaly a se zásilkou nemanipulovat.

Osobní vyzvednutí:

4)Balík Do balíkovny - Česká pošta - 59,-Kč

Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven-rychlejší odbavení
Hmotnost/rozměr zásilky: do 20kg,o max. rozměru 70 cm x 50cm x 50 cm
Dodací lhůta: obvykle následující pracovní den, po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS v okamžiku uložení zásilky na Vámi vybrané Balíkovně.
Informace o zásilce: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Úložní doba: standardně 7 dnů, možnost prodloužení až na 15 dnů a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: viz. Balík do ruky

5) Balík Na poštu - Česká pošta - 129,-Kč

Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.
Velikost zásilky: až do délky 100cm
Avizo: Adresát obdrží SMS / e-mail  s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání od České pošty
Informace o zásilce: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Dodání: balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám
Doplňkové služby
- doručení domů za úplatu (změna doručení u České pošty)
- prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží po převzetí zásilky, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně veškerých obalů a součástí.

6)PPL ParcelShop - výdejní místa - 139,- Kč

Dodání následující pracovní den po odeslání na Vámi vybrané výdejní místo PPL ParcelShop
Sledování zásilky na webových stránkách PPL
Reklamace: Reklamovat poškození zásilky lze pouze při převzetí, po podepsání převzetí již nelze reklamovat!

7) Zásilkovna výdejní místa - 69,-Kč

Zásilku možno dodat na vybrané místo Zásilkovny o max. hmotnosti 5kg a délce stran 120cm.V případě větší zásilky se cena bude kalkulovat individuálně.
Připraveno k vyzvednutí:
obvykle za 1-2 pracovní dny po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové/sms avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS s informací, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Součástí zprávy je i heslo, které musí zákazník sdělit obsluze pro vydání zásilky.
Sledování zásilky: na stránkách Zásilkovna.cz sledování zásilky
Úložní doba: aktuálně 7 dnů, možnost prodloužení na 21 dnů.
Doplňkové služby: prodloužení úložní doby,platba kartou

8) Zásilkovna Slovensko-výdejní místa - 149,-Kč (5,96€)

Zásilku možno dodat na vybrané místo Zásilkovny o max. hmotnosti 10kg a délce stran 150cm.V případě větší zásilky se cena bude kalkulovat individuálně.
Avizo:
E-mailové/sms avízo o převzetí balíku v den jeho podání
Sledování zásilky: na stránkách Zásilkovna.cz sledování zásilky
Doplňkové služby: prodloužení úložní doby,platba kartou

9) Osobní odběr

Připraveno k vyzvednutí: po tel. dohodě s naším e shopem
Adresa: Ovocná 276,Vrdy, Dolní Bučice 285
Avizo: SMS/telefon po nachystání zboží
Reklamace: Reklamace řešíme individuálně a k Vaší spokojenosti

Možnosti platby:
V hotovosti (osobní odběr)  bez poplatku
Dobíka ČR  35,-Kč
Dobírka SK  35,-Kč (1,40 €)
Bankovním převodem
bez poplatku